O naszej marce

Hama – niemiecki producent akcesoriów do elektroniki użytkowej, a także dystrybutor renomowanych marek z siedzibą w Monheim w Bawarii. Firma założona w 1923 w Dreźnie przez 18-letniego fotografa Martina Hanke jako Hamaphot KG. W początkowej fazie zajmowała się dystrybucją oraz produkcją akcesoriów fotograficznych. W 1993 roku rozszerzyła asortyment o akcesoria komputerowe i telefoniczne.

Hama współpracuje ze wszystkimi liczącymi się sieciami handlowymi na świecie, co sprawia, że w jej portfolio znajdują produkty wielu znanych producentów m.in. Marshall, Koss, SanDisk, Garmin, Polar, Samsonite, Rapoo czy Jabra. Hama posiada 6 własnych brandów oraz jest wyłącznym dystrybutorem kilkudziesięciu marek pochodzących od innych producentów. Asortyment firmy zawiera ponad 18 tysięcy produktów, w tym ok. 6 tysięcy dostępnych jest w Polsce.

onas-face

Hama to także prekursor nowatorskich rozwiązań. Firma jako pierwsza na świecie wprowadziła kable USB 3.0; kable HDMI zgodne ze standardem HDMI High Speed Ethernet, czy akcesoria do iPhone’a 5 oraz Smasung Galaxy 5. Hama to jeden z prekursorów nowych, kolorowych trendów w dziedzinie toreb, futerałów ochronnych itp. Popyt na kolory, wyróżniające produkt spośród jednolitej masy czerni i szarości, ciągle rośnie. Hama proponuje więc swoim klientom nie tylko ciekawe formy, ale przede wszystkim niecodzienną kolorystykę. Nowe trendy przyjęły się już w wielu krajach. Stylowe, w wesołych tonacjach futerały i torby dostępne są do wszystkich przenośnych urządzeń, od smartphonów, tabletów, notebooków po torby podróżne. W tej barwnej ofercie każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie. Firma posiada 18 oddziałów, większość ulokowanych w Europie, m.in. Austrii, Czechach, Danii, Francji, Hiszpanii, Polsce, Rosji, Słowacji, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii. Trzy oddziały Hama znajdują się poza Starym Kontynentem – w Chinach, Honkongu oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Witaj w świecie akcesoriów Hama. Bogate tradycje - solidne podstawy.

NOWOCZESNE TRENDY KRĄŻĄ PO ŚWIECIE – MY PRZENOSIMY JE NA DOMOWY GRUNT

Czekasz z niecierpliwością na premierę najnowszego urządzenia? Zapytaj Nas o akcesoria, z pewnością już je mamy.

Zaangażowany w filtrowanie rynku dział Product Managementu zarówno w centrali, jak i w polskim oddziale, odwiedzając najważniejsze targi światowe, jak CES w Las Vegas, Mobile World Congress w Barcelonie, Electronisc Fair w Hong Kongu zajmuje się doborem odpowiedniego asortymentu, dostosowanego do potrzeb lokalnego rynku i spełniającego najwyższe standardy techniczne.

Dobry prototyp, to więcej niż design. Wykorzystując zdobytą wiedzę zwiększmy funkcjonalność produktów.

Markowe akcesoria charakteryzują się zachowaniem idealnej równowagi między formą, a funkcją. Dlatego tworzenie koncepcji, designu oraz opakowania akcesoriów pozostawiamy naszym ekspertom. Aby osiągnąć najlepszy wynik sięgamy do długoletniej tradycji oraz szukamy inspiracji w nowoczesnych trendach. Tworząc prototypy korzystamy z najnowszych zdobyczy techniki, drukarek 3D. Do szczególnie udanych produktów można zaliczyć radia internetowe i kable Avinity.

TYLKO NAJLEPSI PRZETRWAJĄ. STAŁA KONTROLA JAKOŚCI.

Centralny dział QC to nasz mocny punkt.

Bezpieczeństwo naszych produktów to dla nas priorytet. Mając to na uwadze ponad 40 pracowników działu kontroli jakości sprawdza i testuje produkty przed wprowadzeniem ich na rynek. Test odbywa się w 3 etapach: testowany jest wzór, następnie produkt gotowy do produkcji seryjnej, a na koniec produkt, który został przyjęty na magazyn. Produkty testowane są pod względem wytrzymałości mechanicznej, odporności na temperaturę, cieśninie, itp. Wykonywane są również testy elektryczne oraz badana zgodność z normami CE i RoHS.

Niemiecka precyzja i chińska pracowitość – to idealne połączenie.

Shenzhen w Chinach oddalone jest od Monheim o ok. 9.205 km drogą lotniczą, dlatego również na miejscu w Chinach Hama posiada profesjonalny dział kontroli jakości, gdzie następuje pierwsza weryfikacja produktu przed wysyłką do Europy. Mimo dużego dystansu dzielącego oddziały Hama, współpraca jest płynna i przynosi efekty w postaci wysokiej jakości produktów docierających do europejskich konsumentów.