1. Wybierz interesujący Cię produkt i dodaj go do koszyka.
2. By przejść do zamówienia, kliknij przycisk „Zobacz koszyk” lub ikonę koszyka:
3. Po kliknięciu w „Dodaj do koszyka” przejdziesz do widoku „Koszyk„:
Twój koszyk pokazuje ilość i łączny koszt zamawianych produktów. Jeżeli postanowisz zmienić ilość produktów, nie zapomnij kliknąć przycisku „Zaktualizuj koszyk”, by uzyskać aktualny koszt zamówienia.
4. W sekcji „Podsumowanie koszyka” wybierz sposób dostawy. Możesz skorzystać z:
- przesyłka kurierska GLS – 15,00 zł
- płatność przy odbiorze u kuriera GLS – 20,00 zł
- odbiór osobisty – Centrala Hama Polska Sp. z o.o. ul. Poznańska 5, Robakowo, 62-023 Gądki, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00
5. Jeżeli posiadasz kupon rabatowy, podaj go tutaj:
6. Po zaktualizowaniu koszyka oraz wyborze sposobu dostawy kliknij przycisk „Przejdź do kasy„:
7. Po przejściu do sekcji „Zamówienia”, możesz wybrać:
- logowanie do wcześniej założonego konta:
- założenie konta na podstawie wypełnionych danych:
- szybkie zakupy bez rejestracji:
8. Składając zamówienie, możesz również:
- wysłać na inny adres (niż powyższe dane)
- dodać uwagi do zamówienia
- podać nazwę firmy
9. W sekcji „Twoje zamówienie” wybierz formę płatności. Masz do wyboru następujące metody płatności:
- tradycyjny przelew bankowy
- PayU
- za pobraniem (wyłącznie po wybraniu opcji „Płatność przy odbiorze u kuriera GLS”)
10. Aby dokonać zakupu, przeczytaj i zaakceptuj regulamin sklepu internetowego nos-to.pl, następnie kliknij przycisk „Kupuję”.
11. W zależności od wybranej opcji płatności, zostaniesz przeniesiony do widoku:
- przelew tradycyjny – na podstawie poniższych danych proszę opłacić zamówienie. Prosimy o wpłatę bezpośrednio na nasze konto bankowe. Użyj numeru zamówienia jako tytułu płatności. Twoje zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
- PayU – zostaniesz przeniesiony na stronę PayU.pl w celu uregulowania płatności.
12. Na podany przez Ciebie adres mailowy zostaną przesłane szczegóły zamówienia.
13. Po uregulowaniu płatności poinformujemy Cię o zmianie statusu zamówienia. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta:
- pod adresem mailowym: nos-to@hama.pl
- pod numerem telefonu: +48 61 873 10 58
Dziękujemy za dokonanie zakupu w naszym sklepie i zachęcamy do kolejnych.
Polub nasze strony w social media i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami: