1. Wybierz interesujący Cię produkt i dodaj go do koszyka.

2. By przejść do zamówienia, kliknij przycisk „Zobacz koszyk” lub ikonę koszyka:

3. Po kliknięciu w „Dodaj do koszyka” przejdziesz do widoku „Koszyk„:

Twój koszyk pokazuje ilość i łączny koszt zamawianych produktów. Jeżeli postanowisz zmienić ilość produktów, nie zapomnij kliknąć przycisku „Zaktualizuj koszyk”, by uzyskać aktualny koszt zamówienia.

4. W sekcji „Podsumowanie koszyka” wybierz sposób dostawy. Możesz skorzystać z:

  • przesyłka kurierska GLS – 15,00 zł
  • płatność przy odbiorze u kuriera GLS – 20,00 zł
  • odbiór osobisty – Centrala Hama Polska Sp. z o.o. ul. Poznańska 5, Robakowo, 62-023 Gądki, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00

5. Jeżeli posiadasz kupon rabatowy, podaj go tutaj:

6. Po zaktualizowaniu koszyka oraz wyborze sposobu dostawy kliknij przycisk „Przejdź do kasy„:

7. Po przejściu do sekcji „Zamówienia”, możesz wybrać:

  • logowanie do wcześniej założonego konta:

  • założenie konta na podstawie wypełnionych danych:

  • szybkie zakupy bez rejestracji:

8. Składając zamówienie, możesz również:

  • wysłać na inny adres (niż powyższe dane)

  • dodać uwagi do zamówienia

  • podać nazwę firmy

9. W sekcji „Twoje zamówienie” wybierz formę płatności. Masz do wyboru następujące metody płatności:

  • tradycyjny przelew bankowy
  • PayU
  • za pobraniem (wyłącznie po wybraniu opcji „Płatność przy odbiorze u kuriera GLS”)

10. Aby dokonać zakupu, przeczytaj i zaakceptuj regulamin sklepu internetowego nos-to.pl, następnie kliknij przycisk „Kupuję”.

11. W zależności od wybranej opcji płatności, zostaniesz przeniesiony do widoku:

  • przelew tradycyjny – na podstawie poniższych danych proszę opłacić zamówienie. Prosimy o wpłatę bezpośrednio na nasze konto bankowe. Użyj numeru zamówienia jako tytułu płatności. Twoje zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

  • PayU – zostaniesz przeniesiony na stronę PayU.pl w celu uregulowania płatności.

12. Na podany przez Ciebie adres mailowy zostaną przesłane szczegóły zamówienia.

13.  Po uregulowaniu płatności poinformujemy Cię o zmianie statusu zamówienia. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta:

  • pod adresem mailowym: nos-to@hama.pl
  • pod numerem telefonu: +48 61 873 10 58

Dziękujemy za dokonanie zakupu w naszym sklepie i zachęcamy do kolejnych.

Polub nasze strony w social media i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami:

CoocazooPL

hama_polska

hama_polska